Lilypie Pregnancy tickers

Saturday, January 15, 2011

One step forward

Hari ni aku da berjaya mengatasi rasa malas aku pegi wad tok collect data.
Ekceli aku memang malas. Tapi aku kuat kan jugak hati aku pi geledah kotak tok cari balek lab coat aku yang da setengah tahun tak berusik. Akhirnya jumpe jugak. Sebaik bersih lagi.. huhuhuuu


Sampainye dekat wad, aku tengok la folder nak identify mane patient yang berumur 60 tahun ke atas. Subjek tok research aku hanya untuk pesakit kat wad medikal yang berumur 60 tahun dan ke atas. Ntah macam mane aku dapat tajuk tu, bile pikir2 balek tak tau nak kaitkan dengan nursing macam mane.



~ Functional Disability among Elderly ~



Itu tajuk research aku. Mantap x? Ekceli tak berapa mantap pun. Aku hanya grab bile da ada idea. Alhamdulillah tak de masalah mase cari tajuk. But ongoing tok final thesis ni aku tak tau la. Hopefully sumenye ade penyelesaian. Terima kaseh pada male nurse yang da tolong aku memudahkan sesi soal jawab aku dengan pesakit tadi. Faham-faham jela bile deal dengan pesakit yang warga EMAS. Banyak sangat cerite yang dieorang nak kongsi sampai terlupa agenda aku jumpe dieorang. Tambah lagi aku lemah dalam bahasa ibunda kelantan ni. Bile tak paham, aku angguk je la. Hahahaa. Again, thanks to Mr Habil, male nurse kat 7 Selatan yang suke sangat sakat aku dari dulu sampai sekarang kalu TERjumpe.





xxxxxxxxxxxxxxxxxxx Alhamdulillah xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx









Then, korang tau tak ape yang aku buat kat bilek lepas tu ????????







































ofkos la aku buka laptop kan. Aku mesti aku bukak laptop sehari sekali paling least pun. So, dengan mase yang aku 'free' kan tu, aku pi usha website yang berkaitan dengan......
























PERKAHWINAN




























Wah, nampak macam excited lak aku pi tengok web-web tu. Aku usha hantaran, mekap, kad undangan n etc la yang berkaitan. Bile tengok-tengok...
Adoooiii.... Memerlukan belanjawan yang banyak. Aku tak keje lagi ni.. Sape ade pengalaman, bak mai la share majlis yang save budget. Aku rase duet lepas kahwin lagi memerlukan.. Errmmmm ~

1 comment:

Lea Isnawi said...

hahaha.aku belum sampai ke tahap itu.
malas nak usha2. wat jeles je..hik2