Lilypie Pregnancy tickers

Tuesday, March 15, 2011

Andai awak tahu *_*





Setiap kali awak kena siap tuk pegi keja, saya akan call awak. Da bangun? Da siap iron baju?

- Andai awak tahu, saya nak jaga awak. Saya nak bangun kan awak, iron kn baju awak..














Malam sebelum tido saya pasti akan tanya awak, esok awak keje shift bile?
Kadang-kadang tu saya da siap tanya shift awak tuk seminggu and siap catat dalam kertas.

- Andai awak tahu, saye buat camtu sebab saya sangat nak ambil tahu kehidupan awak. Kehidupan awak, kehidupan saya!














Bila setiap hari dapat dengar suara awak, kadang-kadang saya lupe nak tanya awak sihat tak? awak ada masalah?

- Andai awak tahu, saya sentiasa nak awak sihat dan temani saya sepanjang hayat saye. Awak tau kan? Saye nak awak ada :'(














Bila awak tegur saye even slow talk pun, saya tak berani pandang mata awak, saya diam je, saya tak dapat nak jawab soalan awak sampai awak naik marah.

- Andai awak tahu, itu kerana saya tahu saya silap. Saya tahu, setiap teguran awak ade sebab dan kebaikannya terhadap diri saya dan perhubungan kite.














Kadang-kadang saya tanya soalan yang same berulang kali, then awak mesti kata "macam la tak tau.."

- Andai awak tahu, saya cuma risaukan awak dan saya cuma nak pastikan ape keputusan awak.














Saya selalu merajuk ngan awak kan? Awak mesti da bosan melayan kan?

- Andai awak tahu, saya cume nak perhatian daripada awak. Tapi bukan bermakna awak perlu bersama saya 24/7 setiap masa. 














Awak, saya keras kepala kan? ego kan? degil kan?

- Andai awak tahu, saya nak tahu sejauh mana kesabaran awak melayan karenah saye. Saya lembut awak jika kena pada tempatnya. Saya tak ingin menyusahkan awak.














Jika antara kita ada ditakdirkan tuk bertemu dgnNYA, saya harap DIA lebih sayang kan saya.

- Andai awak tahu, saya akan lemah tanpa awak. Awak LELAKI, saya percaya awak lebih kuat dari saya jika saya tak dapat temani awak lagi.














ANDAI AWAK TAHU, SAYA SAYANG AWAK.
SAYA NAK AWAK ADA UNTUK SAYA.
MENANGIS DAN BERGEMBIRA BERSAMA SAYA.
HANYA AWAK YANG SAYA MAHU
DAN SAYA SENTIASA ADA UNTUK AWAK.






4 comments:

Alexis Siik Fung said...

Bertuah Farz dapat teman yang setia dan sentiasa menyayanginya. Harap jodoh nana and farz berpanjangan hingga ke jinjang pelamin. and nana, u r one really great girl~!tersntuh baca post ni.hikhik.

Nafardz said...

hik3.. i cume insan biase je..
sambil typing post ni, sambil mengalir air mata..
huk3

Cik Adil said...

akk....sweet gile ayat ni...best2...sayu je bace....smpai TERcopy satu ayat...jgn mare eh..hehheheeh.=)

Nafardz said...

tang mane yg sweet tu cik adil? hahaa..sayu ke? org yg tulis ni pn sambil mengalir je typing. realiti tu. huhu