Lilypie Pregnancy tickers

Saturday, January 22, 2011

i'm sick

i'm sick ! 
oh.. ekceli bukan aku jatuh sakit. tapi da bosan kot duk hostel ni.
aku nak jalan-jalan makan angin lak.. ape kate nanti pi oversea lak?
waahhh... banyak pulak duet aku nk sampai sane kan.
tunggu aku kawen ngan dato' je la.. hahahaa


ekceli sekarang ni aku patut membusy kan diri..
tapi kemalasan sangat membelenggu..
habes keje aku tak dapat disiapkan.. :(
camne nak jadi rajen ea??? errmmmm...


now, aku nga blog walking kat sumone page..
a bit interesting with some tips n fashion..
pandai betul die bergaya n pilih baju..
aku pun nak bergaya jugak..
lumrah oke!
perempuan suke untuk kelihatan cantik, menarik and da' BOMB !


aku nak ade a bit changes siket boleh x?
tapi aku perlu confident..
meh supply kat aku confident siket.. hehehe


mari berpakaian cantik tok MKI malam ni :)

MKI = Majlis Kebudayaan India.. aku tak penah attend pun before dis.. Missy Grapes la yg pakse aku attend ni.. Kena la bayar rm 10..
but it's oke! dis my final sem here, so enjoy je la..
wanna know who Missy Grapes.. Last sem ni baru aku rapat ngn die eventhough die coursemate aku .. Luv her coz she beside me when i've no one. Thanks Grapes !





2 comments:

Lea Isnawi said...

mana gambar mki?
hehe

Nafardz said...

sabar la syg..
xupdate lg :)