Lilypie Pregnancy tickers

Saturday, January 1, 2011

Tahun 2011 beserta WISHLIST ~

Rakaman Bunge Api Kuala Lumpur oleh Syemok..

Hari ini bertarikh 1.1.11 HEPI NEW YEAR 2011 everybody! Unfortunately, aku hanya menyambut kedatangan tahun baru hanye dengan tidur di bilek. Haha. Ekceli aku da tertidur mase calling dengan syemok. Agak-agaknye aku tertidur pukul 9 malam camtu if tak silap la.

Bile terjage je bilek da gelap dan aku tertidur bersarung sweater. Memang cuaca tak menentu sekarang. 5 minit ujan then oke then ujan semule. Sejuk la bile malam-malam, tu yang tertidur dengan sweater. Aku terjage da pukul 12 lebih nak dekat pukul 1 pagi da. Ohhh.. Saye da terlepas nak countdown masok 1.1.11.. Haha. It's oke. No big deal. Panjang umor kite ketemu lagi pada tahun baru yang akan datang.

Bile tahun baru je mesti semua sibuk pasang niat and azam baru kan. Ni wishlist aku tok tahun 2011, insyaallah:
  • Buat yang terbaek untuk semester akhir
  • Bergraduasi dengan ijazah di genggaman
  • Dapat pekerjaan yang halal
  • Dapat income untuk tampung kehidupan semasa dan akan datang
  • Hubungan bersama syemok yang akan sentiasa happening

No comments: