Lilypie Pregnancy tickers

Sunday, October 24, 2010

Kate syintee


Aku syintee Fairuz.
Itu kenyataan. Fullstop.

Bukan itu yang aku nak story kan. Entry aku before this kan ade bagitau aku gi mandi jeram kan. Ooh, sangat seronok oke. Kalu la orang sekitar tau kami ni budak U and amek kos Nursing lak tu, mesti terus reject nak jadikan menantu. Haha. Perh, yang tak tahan tu ade sorang pakcik ni, die rakam kiteorang enjoy kot. Pakcik oke, wife kat sebelah lagi. Datang dengan anak cucu menantu lagi. Ape kes nak rakam aksi-aksi kiteorang yang 18SX tu kan. Nak sound, tapi hormat punye pasal. Diam kan jela. Kalau laki macho, kacak yang rakam tak pe la jugak kan. Haha. Menggedix je.

Nak dijadikan story, kaki aku luke dowh. Batu-bata kat sane memang sangat bahaya dan tajam. Nevermind la kan. Yang penting enjoy babe even nak drive pastu agak payah tapi I did my best already. Selamat pergi dan selamat pulang. Hehe

Malam tu Mr. F bagitau nak kuar ngan kak citi and cat. Jujur, aku tak kisah pon sebab aku tau die sayang aku. Sayang common sangat la pulak kan. Opkos sume kawan and family die, die sayang. Tapi die cinta kan aku. Hehe. Malu la nak bagitau. Unfortunately, kiteorang gado pulak sampai spoil mood die nak kuar makan. Akhirnye die tak makan. Serba salah aku. Memang salah aku pon. Yang aku duk gatal cari gado buat ape kan.
SORI DEAR. I'M REALLY REALLY SORI

Mesti die bosan da asek aku cakap sori je bile buat salah. Yela kan, name pon berjauhan. Kalu dekat da lame aku kiss-kiss hug-hug nak pujuk die. Haha. Tapi ekceli kalu die da marah, memang tak boleh nak usik. Aku da penah kena kan. So, aku tau la. So, tak tau pulak aku kalu nak pujuk die boleh ke tak aku kiss. Hehe.

Oke. Enjoy ur weekend.

No comments: