Lilypie Pregnancy tickers

Saturday, October 30, 2010

Best weekend ever at Kelantan!

 29/10/10 at KB Mall

Now ari Sabtu , 30/10/10 jam 7 malam. Syemok da sampai Petaling Jaya pukul 4.20 petang tadi mengikut jam lappy aku. Thanks a lot syemok sebab sanggup datang ke mari dengan ditemani WRA yang sangat berjasa dan tak mempunyai sebarang ragam yang pelik-pelik. Kalu nak dibandingkan dengan manusia yang pelbagai ragam nye. Hahahaa

 WRA 4827 yang berjasa!

Macam mane syemok boleh sampai Kelantan?

Cite die camni. Seminggu sebelum memang ade plan nak jumpe tapi aku tak boleh turun KL sebab NO MONEY NO TALK la kn. Hehe. Syemok pun datang la sini jenguk aku kat hostel and spent weekend together.

Malangnye dengan cuaca yang tak mengizinkan, aku tak dapat nak bawak syemok jalan-jalan. Maaf syemok sebab syontok memang tak tau selok belok Kelantan ni. Sori if syemok kecewa sangat datang sini. Tapi aku? Aku suke sangat sebab selagi syemok ade kat sebelah menemani walaupun tanpe mengeluarkan sebarang kata-kata pon tak ape. As long as you beside me! TRUE! SINCERELY!

Syemok bertolak dari Petaling Jaya jam 5.30 pagi pada ari khamis 28/10/2010. 

Syemok kate "telah smpai ke destinasi dari 6 pagi hingga sampai di destinasi yg dituju tepat jam 12tgh waktu tempatan bertempur selama 7 jam dgn kelajuan 125km/j -140km/j berpandukan gps iphone gua..rm28 duit mintak siap full tank sampai di USM.. misi telah tamat.. Dn akan berangkat ke KL hari sabtu jam 10pg.. Akhir kate dari sy, ...majulah sukan pemotoran utk negara dn konvoi naik motor pun xpe lah lg cepat sampai ape.. Hehehe.."

So, aku balek posting kol 12 terus gi jumpe die n lunch n etc bla... bla... bla...
Ari ni Sabtu 30/10/2010 die da gerak balek Petaling Jaya jam 9.45 pagi selepas bersarapan. So sad.
Sedih sangat...

Then sampai Petaling Jaya pukul 4.20 Petang tadi. Alhamdulillah selamat sampai.

Syemok kate "Tibe sudah di destinasi p.j pd pukul 1630.. Bertempur hjn di raub hingga genting sempah.. Dgn kelajuan 115km/j- 155km/j standart meter kreter..alhamdulillah selamat sampai.."

Nice weekend ever at Kelantan coz my Love here beside me. Thanks so much syintee!

Jam 8 malam 29/10/10

Jam 12.30 pagi 30/10/10 kat PCB

p/s: bertambah hepi bile secara tak sengaja kami pakai baju dan seluar yang lebih kurang same. Hehe. Tak janji oke!

No comments: