Lilypie Pregnancy tickers

Monday, October 18, 2010

Crying..

Tanggal 16 September 2010, sambutan Hari Malaysia disambut dengan meriahnya oleh semua golongan rakyat Malaysia.. Pada tarikh ini juga, umat Islam telah menyambut Hari Raya Aidilfitri yang ke-7..
Dan pada hari itu juga, aku mempertemukan Muhammad Fairuz Bin Samdin dengan my parents. First tyme babe official aku bwk blek kwn laki.. Ekceli bukn aku bwk blek, die datang sendiri.. hahaa
Alhamdulillah, mendapat penerimaan yg baik daripada my parents..
Tapi ada yg aku ralat sbb aku xdapat spent byk mase dengan die..
Cube bayangkan ~
Die gerak dari Sg Buloh pkul 11++ a.m, then singgah Senawang and makan2 jap..
Area 1 p.m baru gerak ke Melaka.. Smpai uma aku area 2.20 p.m...
Lepak borak ngan abah 1 jam, then gerak balek Sg Buloh..
Aku ekot skali sebab pkul 10 malam, tiket aku balek Kelantan dari Hentian Putra.. Die yg belikan tiket tu..
Tu memang dalam perancangan kami.. Ada sebab-sebab tertentu, kami sampai Sg Buloh jam 6.25 p.m..
Da lewat da...Lari dari perancangan yg kami rancangkan..
Lepak kat Sg Buloh 1 jam. Pkul 7.50 p.m, aku dan die bgerak ke Petaling Jaya..
Nak dijadikan cite, tiket aku die tinggalkan kat uma PJ..
Sampai PJ da 8.30 p.m. Tggu amek tiket da kol 9 p.m..
9 p.m, kami bergerak trus ke Hentian Putra..
Berulang kali aku mengeluh berseorangan..Betapa saketnye hati ni ku rase sbb menahan rindu walaupun die masih disebelah ku..
Akhirnye ~ aku pulang sambil menangis... wawawawawawwaaaaa ~~~~~

:: macam video ni la lebih kurang.. sedih untuk berpisah... wuwuwuwuuu ::

No comments: