Lilypie Pregnancy tickers

Monday, August 15, 2011

Long time 'in a relationship' bangga tak?

Antara korang da kapel? 

Da kan? Mesti ramai antara korang-korang ni? 

Da bape tahun korang 'in a relationship'?

5? 10? 

Uish, mesti lame sangat da tu.
  
So, bile nak kawen nye?
  
Tak tau lagi?

Aiikk.. Camtu pulak daa..

Kenapa tak tau lagi? 

Tak cukup duit? Tak puas enjoy? Nak kumpul harta dulu?

Perrhh.. hebat la kan korang.

Mesti harta pun da bertimbun.

Tak la macam aku ni. Satu harta persendirian pun tak de lagi :(

Lame betol korang da kapel kan? 

Mesti da kenal A-Z, Alif- Ya pasangan korang tuh. 


Kalu aku tanye, sekarang ni pasangan korang ade kat mane dan buat ape, korang tau tak? 

Tak tau? Aishh.. Bahaya pulak tu. 

Ntah-ntah die da bosan ngan korang, die kuar ngan pompuan lain.

Percaya tak cakap aku kalu bile da kapel lame-lame ni. 

Korang mesti da jarang SMS 24/7 cam mase mule-mule nak ngorat dulu kan?

Awal-awal ngorat dulu, pi mane-mane pun report. 

Bile da lame-lame cam amek ringan je. 

Itu baru dugaan 'in a relationship'. 

Kalu da kawen pun boleh jadi jugak.

Tapi hormat dan saling percaya tu penting.

Jangan la asek cakap percayaa... 

Tapi belakang buat hal jugak. Perh! Tak boleh harap! 

Aku dan syintee baru setahun jagung. 

Tapi kami da 'gatai' nak kawen. 

Ape aku kisah bile orang kate gatal nak kawen. 

Baru abes belajar and tak keje lagi. Tu aku la yang baru abes belajar.

Syintee da keje 2 tahun lebih tu ada la. 

Tak pe. Janji aku dan syintee ade hubungan yang sah. 

Dan bebas ke mane saje.

Bile ade orang tanye, sebelah ni sape? 

Isteri aku. Suami aku. 

Kan sedap siket dengar nye tu.

Bile korang tanye?

Errmmm, aim tu ade. Memang nak secepat mungkin.

So, tunggu jela berita ye :)

Doakan ape yang dirancang dapat berjalan dengan lancar.




p/s: Aku tak de idea nak menghupdate blog pun sebenarnye. Hehee


No comments: