Lilypie Pregnancy tickers

Friday, August 19, 2011

Angan ku musnah.

Pagi- pagi je pas sahur, aku da check purse.

Eyh, ade kad ATM CIMB syintee kat aku.

Ade can la aku nak pi korek duit gaji beliau minggu depan.

Hehehee.

Sebelum ni, aku terbawak balek kamera dengan buku ASB.

Da pulang yang tu, terpegang yang lain pulak.

Baru je pesan semalam kat syintee sebelum gerak..

"Nanti bank in tau lepas da dapat gaji."

Sambil tebal kan muke minta camtu.


" Berapa?"

"Lebih-lebih siket pun tak pe."

Jangan salah paham. Aku bukan jenis mengikis oke.

Aku ade duit ari tu, duit claim thesis dari JPA.

Dapat la RM300. Tapi ade disebabkan hal-hal tertentu, terbang duit aku tu.

Sob.. Sob..

Mase mule-mule dapat, punye plan cantik nak beli eyeliner, pencuci muke, baju and bla blaa blaaa..

Tapi gigit jari je la sekarang. Oh my!

Syintee pulak tunjuk beli pencuci muke die yg RM 28++, lepas harga diskaun.



Kecik hati I you! I tak mampu nak beli ape-ape sekarang.

Aiisshhhhh ~

Ape yang aku angan-angan kan da musnah :(


Nasihat: Jum start keje ngan aku.

2 comments:

Lea Isnawi said...

pose shopping weh. hahahaha

Nafardz said...

blanje!! hahaa