Lilypie Pregnancy tickers

Friday, November 5, 2010

Gara-gara "AWAK"

Brekpes mase first time ngedate. Credit to my bro coz bg cupon McD.

Pagi ni aku bangun awal dari biasa. Wah, apekah yang da rasuk? Haha
Ekceli nak kotakan janji dengan Lew Ya Hui tok pi beli kasut baru yang sepatutnye kuar semalam. Tapi tak jadi pulak. 
Tak lame pastu, syemok call. Die keje shift pagi ari ni. Aku dengan terpisat-pisat pon angkat call. Biase la aku kalu bangun tido memang tak boleh nak cakap ape, kuar bunyi je. Hahaa. Bukan bunyi dengkur oke ! Aku tak berdengkur. Haha. Yakin jerk. Maksud aku bunyi yang aku iyekan jela ape syemok cakap. Kalu tak silap aku die tanye baru bangun ke, then die suro bangun. Kalu tak silap la. Haha.

Then, dengan cepat kepala otak ku berfungsi. Owh! Malam tadi kiteorang ade bermasam muke. Aku baru teringat. Puncenye: "AWAK"

Aku panggil die WAK, the same time die ade cakap something. Aku ingat die tak perasan. Rupenye die perasan. Sungguh tajam pendengaran die kan. Aku memang nak die dengar pon. Lepas tu je terus die terdiam. Aku tak sempat kate ape-ape.

Pagi ni bangun-bangun tido je, aku mesej die:

Aku:  Nak merajuk lg boleh?

Die:  Merajuklah yang oi..Muaahhhh...

Aku: Emm, ok fine. Nak bawak diri la. Ma kuar sekarang. Tak bawak digi. Bye2

Die:  Dah maa kater nak majuk.. Kuar tu elok2.. Muaaaaahhh

Aku: Kawan tak jadi kuar

Die:  Ok syintee.. Muaahhhh

Die langsung tak pujuk aku. Ni yang rase nak merajuk sebulan ni. Salah ke aku tibe-tibe aku menggedik nak panggil "AWAK" ? Aku salah ea. Ok, sori !

Bile aku panggil "AWAK" itu bermakne aku da tak sayang & tak cintakan die. Kalu itu yang die nak anggap. Oke !

2 comments:

Lea Isnawi said...

alahai gadoh pasal AWAK je...huhu

Nafardz said...

jiwe mude memg sensitip.
small thing tapi impak besar.
haha