Lilypie Pregnancy tickers

Thursday, September 29, 2011

First time in life KEJE!

Elo my all dears! :)

Wey, aku hari ni hari pertame keje! :D

Sejujur-jujurnya, aku tak penah keje selama hidup aku.

Ni la first time keje tok sementara.

Aku tak terpikir pun nak terus berkerja sebagai ape tugas aku sekarang.

Aku fresh grad nurse. Sekarang nurse ni da btumbuh cam cendawan.

Semua hosp da sponsor student sendiri.

Aku sponsorship dari JPA pun tak tentu akan dapat keje.

So, amek la mane2 keje sebagai sementara.


Hidup perlukan duit babe!

So, first time ni aku hepi.

Tak de keje yang tak penat.

Tapi friendly je rakan setugas, so tak de la rase penat sangat.

So, go on with new life!

p/s: Kepada syintee, jangan risau akan saye oke! :) 

4 comments:

Lea Isnawi said...

selamat bekerja
aku jugak yg menganggur lagi

Nafardz said...

keje partime le.

ko kn wat partime kat butik gak.

ke da resign?

ilanilyana said...

grab je any chance yg ada, xkerja xde duit. next year diramal akan recession lagi, so just grab any chances u have skrg ;) goodluck nana

ikafantasi said...

laa nadrah rupanye..hi dear!!