Lilypie Pregnancy tickers

Sunday, May 1, 2011

Kenapa sakiti org yg disayangi?

Awal pagi, aku maseh berjage..


Niat aku memang nak stadi pun sebab paper:
  • critical care + community ~ 2 mei
  • o&g + neonate & paediatric ~ 5 mei..

tibe-tibe teringat syintee :(


terlalu banyak yang berlaku dan menyakiti hati syintee..


even ekceli, i'm not have any intention to hurt his feeling..


but, it happen.. sumtimes, i feel like he deserve a BETTER person than me


tapi, sanggup ke aku nak lepas kan die?



walaupun aku penah mempunyai beberapa kali hubungan dengan orang lain,


tapi, syintee adalah org ke-2 after my first love..


korang tau kn camne penangan first love bagi yang penah melalui?


susah nak lupe some memories and sumtimes make u miss the good old ur memories..


but now, sume tu adalah past history. ME + FIRST LOVE = FRIEND


Orang lain, aku susah nak keep in touch as my friend kecuali my first love.


Ape beza syintee dengan first love aku?


Aku tak penah nak bandingkan mereka. Maka, aku tak tau jawapan pada soalan itu.


Mereka berbeza. Itu pasti kerna setiap kejadian TUHAN ada kelebihan nye tersendiri.


Syintee, saye minta maaf.




Adakah kata maaf ni maseh lagi dterima?



No comments: